Your Health with Us, Makes a Difference

Always Here, Always Ready.

+90 542 263 60 08





Müşteri Hak ve Sorumlukları

Hisarlife Travel ile iletşime geçtiğiniz andan itibaren bizim siz değerli müşterilerimize karşı Sorumluluklarımız oluşmaya başlar. Bu sorumlulukları yerine getirirken ilk önceliğimiz sizlerin sağlığı ve tedavi sürecinizin Hijyenik ortamda gerçekleşmesini sağlamaktır.

Hizmetten Genel Olarak Faydalanma

Adalet ve Hakkaniyet ilkeleri cerçevesinde saglik hizmetlerinden faydalanma.Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, felsefi inanç, sosyal durumlari dikkate alinmadan hizmet alma hakki vardir.

Bilgilendirme ve Bilgi İsteme

uluslararasi saglik turistinin almak istedigi saglik hizmetini ve saglik hizmetini sunacak olan saglik tesisinin yada doktorlarin hakkinda imkanlarinin neler oldugunu ögrenmeye, saglik durumu hakkinda bilgiyi almaya, alacagi hizmetlerin yaklasik bedellerini ve ödeme sartlar hakkinda her türlü bilgiyi almaya ayrica seyahat, pasaport, ulasim ve konsolosluk gibi her türlü bilgiyi ve Tanitimi ülkelerin dilleri ve/veya ingilizce dilinde sözlü, veya yazili (elektronik ortamda) isteme hakki vardir

Saglik kurulusunu ve personelini, seçme ve degistirme

Saglik kurulusunu seçmeye, degistirmeye ve sectigi saglik tesisinde verilen saglik hizmetlerinden faydalanma, saglik hizmeti verecek ve vermekte olan doktorlarin ve diger saglik çalisanlarinin kimliklerini, görev ve unvanlarini ögrenmeye, seçme ve degistirme hakki vardir.

Mahremiyet

Gizlilige uygun bir ortamda her türlü saglik hizmeti almaya haklari vardir.

Reddetme, durdurma ve riza

Tedaviyi reddetmeye, durdurulmasini istemeye, tibbi müdahalelerde rizasinin alinmasina ve riza cerçevesinde hizmetten faydalanmaya hakki vardir.

Güvenlik

Saglik hizmetlerini güvenli bir ortamda almaya hakki vardir.

Dini Sorumlulukları yerine getirebilme

Saglik tesisinin imkanlari ölçüsünde ve idarece alinan tedbirler çerçevesinde, sorumluluklarini yerine getirmeye hakki vardir.

İnsani değerlere saygı gösterilmesi

Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güler yüzlü, nazik, sefkatli bir ortamda, her türlü hijyenik sartlar saglanmis gürültülü ve rahatsiz edici bütün etkenler giderilmis bir saglik hizmeti almaya hakki vardir.

Ziyaretçi ve refakatçi bulundurma

Saglik kuruluslarinca belirlenen usul ve esaslar cercevesinde ziyaretçi kabul etmeye, mevzuatin ve saglik kurulusunun imkanlant ölçüsünde, hekimin uygun görmesi halinde Uluslararasi saglik turisti ile beraberindeki refakatçi ve diger yakinlarina sunulan konaklama, ulagim ve transfer, tercümanlik ve danismanlik gibi hizmetler igin talep edilen ücretlerin avrintili dökümünü ülkelerin dillerinde veya ingilizce dilinde sözlü ve yazili (elektronik ortamda) alamaya hakki vardir.

Müracaat, sikayet ve dava hakki

Haklarinin ihlali halinde, mevzuat cerçevesinde her türlü başvuru, sikayet ve dava hakkini kullanmaya hakki vardir.

Nasıl yardımcı olabiliriz?